Известие

Collapse
No announcement yet.

Още 1 ТрентаТре

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от V@K@T@ Покажи съобщение
    Тва при 33-ката голям филм ... При 145 няма такъв проблем с рязането на една витка ама след, като прочетох поста на боби си обясних защо ... Има логика да го ева ... Добре тогава друг вариант ... Продавали някви малки скобички за пружини като се слагат по 3 бройки на пружина за да приближи едната витка до другата ... Да речем средните две витки. Т.е. 12 скобички по 2.50лв. Но отново след поста на боби пружината става с може би 5 см. По ниска ... Дали отново няма да я има тази опция да излезе
    Възможно е. Аз, когато слагах някакви спортни пружини на моята отзад, при отпуснато положение пружината охлабваше и се местеше. Та прибягнах до други амортисьори, с по-къс ход. Иначе за идеята за която я имам тая кола, със сигурност при някое даване на газ някъде щеше пружината да излезе и да се пребия като куче. А отпред съм с фабрични пружини, които са мноооого омекнали и затова колата е ниска и отпред.

    Ето как изглежда сега червеният ми кенеф:
    Attached Files
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • #62
      Боби, какви са тези амортесьори с по-къс ход?
      145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

      www.ClassicCar-bg.com

      Comment


      • #63
        Спортни? Пффф значи докато си видя 33-ката ниска има мнооого време
        sigpic
        33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
        Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

        Comment


        • #64
          400 лева струва комплект чисто нови пружини H&R.
          Колкото половин 33ка, но ....
          145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

          www.ClassicCar-bg.com

          Comment


          • #65
            Отзад сам с амортисьори от Пежо 206. Просто такива ми изпаднаха тогава за без пари. Отгоре съм заварил шпилка, защото по принцип амортисьорите от Пежо са с ухо с тампон от 2-те страни, тези на 33 са с ухо само отдолу. Та заварих шпилка, защото амортисьора от Пежо е и доста по-къс, но пък е поне 3 пъти по-твърд. Ефекта сега е много неприятен на лош път. Много друса.
            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

            Comment


            • #66
              Супер аз за от заде имам червени пружинки ама от пред как ще го мислим???????
              Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

              Comment


              • #67
                Такааа оня ден ме нахокаха, че нищо не пиша в тая тема та нека я дигнем малко. 33-ката вече е в оригиналния си цвят (бял) и изглежда значително по-добре. Благодарение на Крис се сдобих с бели врати капаци брони прагове и т.н. да е жив и здрав ще му пусна адна лига кат го видя. Смених и дръжките от 1-ва серия. Общо взето на добре отиват нещата смених всички датчици остана само този за задната да сменя и те така ... О забравих да спомена, че отново благодарение на Крис съм вече Батка с 1.7 16 v ... Сменях и термостат и водни съединения абеее въобще голяма работа съм ... Като се сетя нещо ще пиша пак сега ще пробвам някоя др. Снимка да кача ... Ооо забравих да спомена, че премахнах ръждилките в коша под парното и акомулатора.
                Attached Files
                sigpic
                33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
                Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

                Comment


                • #68
                  Браво Вака
                  AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                  Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                  sigpic

                  Comment


                  • #69
                    33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                    Comment


                    • #70
                      Много яко си излъскал и подновил покрай парното.

                      В сравнение, моя Спринт е много мърляв баш там.

                      Супер е 33ката. С инжекцион от 33ка ли я караш?
                      145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                      www.ClassicCar-bg.com

                      Comment


                      • #71
                        Да. Всичко си е стоково. Днес отидох да слагам колекторите ът 145 но възникнаха усложнения и се надявам поне утре да стане.
                        Attached Files
                        sigpic
                        33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
                        Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

                        Comment


                        • #72
                          Брей, той много смачкан.
                          Изглежда ми, че сечението на тръбите е доста намалено.

                          Ако все пак ги сложиш, пиши и снимай какви са точно модификациите защото и мен ме интересува.
                          145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                          www.ClassicCar-bg.com

                          Comment


                          • #73
                            колекторите са сложени и преправянето не е малко. На около 10-15 см. след, като уплетката преминава в 2-ка тръби се реже и се прави завой за да преминат по средата на купето защото иначе отиват право към задната част на носача от шофьорската страна. Също така трябва да се направи процеп на едната кривка да се причука и да се завари наново за да не опира в същия този носач само че в другата му част. Така малко се намалява сечението, но като се има в предвид, че всички колектори са понамачкани отдолу ме съмнява да е от значение. Промяна в звука има но още не мога да усетя истинския глас защото след колекторите нямам нито една здрава тръба, кривка, гърне и т.н. Тях за сега ги отлагам малко защото има др. ПРОБЛЕМ, който предстои да одстраня. Колата прекъсва супер много. когато е студена забива на 4500 оборота и не иска да се изреже повече а като загрее на нормална работна температура работи само на място и много рядко се форсира до 2000 оборота. Подам ли газ започва да глъхне и често дори угасва. Днес смених свещите и реших да я пробвам и започна да ми прави този номер и едва се прибрах. На всичкото отгоре перката на радиатора ОТНОВО не иска да се вкл. и водата отиде над 100 градуса, след което отворих капачката на разширителния съд да си изври на воля.

                            Така ...
                            До тук съм сменил

                            Датчиците от 2-те страни на двиг. за водата, свещи, Термостат, въздушен филтър и масло.
                            Утре ще сложа кабели "Беру" защото тези на Ен-Же-Ка, които получих днес се оказаха различни и не стават. Също така си чакам новия датчик за радиатора защото се надявам заради него (ОТНОВО) да не ми включва перката. Ако прекъсването продължи ще търся проблема в делкото или бубината. Днес пробвах с откачен дебитомер и ламбда сонда но проблема си остава. Дайте някакво мнение някой сблъсквал ли се е с такъв проблем. Също така трябва да сменям ролки и ремъци а карето от шофьорската страна трака дори на право ще се побъркам вече.
                            sigpic
                            33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
                            Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

                            Comment


                            • #74
                              Проблемът с охлаждането можеш да си го решиш единствено с копче вътре от купето за принудително включване на перката - езвеждат се само два кабела - един захранващ и една маса, прекарват се през ключа и си готов. Защото дори и всички датчици да ти работи безупречно тези коли имат нужда да се движат за да се охлаждат, така че ако някой път останеш в задръстване по-дълго, пак има риск пак да кипне.

                              За прекъсването нямам идея, най-вероятно е някой датчик, но нямам представа с какъв инджекцион си и какви датчици има.
                              alfa romeo sprint 1984

                              Comment


                              • #75
                                Ако ще ми се оплакваш - пращай я на кантара за скраб.
                                AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                                Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X